قبل از اینکه محصولی را خرید نمائید باید این قوانین را قبول کرده باشید و پیرو و تابع آن باشید مارکت وردپرس این امکان را به کاربران خود داده است

چه مشکلاتی شامل پشتیبانی می شود

اگر در قالب خریداری شده مشکلاتی وجود داشته باشد شامل پشتیبانی محصول می شود

منظور از مشکلات : کار نکردن قالب می باشد یا مشکلات دیگری که سایت شما بالا نمی آید

در چه صورتی مبلغ را عدوت می دهید

اگر در محصولات ما مشکلی وجود داشته باشد که با بررسی مدیران مارکت وردپرس مبلغ شما عدوت داده خواهد شد

آیا تغییرات در محصولات شامل هزینه می باشد

بله : چنانچه محصولی را شما از مارکت وردپرس خریداری کرده باشید که می خواهید بخشی از قالب را سفارشی سازی نمایید شامل هزینه می باشد

در چه زمینه می توانم تیکت ارسال نمایم

برای ارسال تیکت اول باید محصولی را خریداری کرده باشید که ارسال تیکت برای شما فعال گردد و ارسال تیکت شامل : بخش نصب قالب ، افزونه ها ، بخش امور مالی ، بخش مشکلات محصول خریداری شده می باشد

آیا پشتیبانی از چت آنلاین امکان پذیر است

پشتیبانی در قسمت چت آنلاین فقط برای بار اول و خرید یک محصول امکان دارد و بعد از خرید

فقط از قسمت تیکت ها در حساب کاربری شما با کارمندان مارکت وردپرس صورت می انجامد.

ارسال تیکت

جهت ارسال تیکت کلیک نمائید.

توجه داشته باشید قبل از ارسال تیکت به بخش فروشنده محصول ، شما باید اول محصولی را

خریداری کرده باشید تا قسمت ارسال تیکت به فروشندگان برای شما فعال گردد ، اما ارسال

تیکت به بخش مدیریت به صورت آزادانه می باشد و نیازی به خرید محصول نمی باشد.

توجه مهم : مدیریت هیچگونه پشتیبانی خدمات محصولات را بر عهده ندارد وظیفه مدیریت

فقط پیگیری سفارشات ، امور مالی ، تخلفات ، و غیره … را بر عهده دارد.